09 oktober 2010

Opdrachten/Custom orders...

Na een radiostilte van ruim 2 maanden eindelijk dan weer eens wat beweging op deze weblog. Veel te druk met werken, vakantie houden en daarna weer veel werken, waardoor er te weinig tijd en energie overbleef om in mijn atelier bezig te zijn. Dat is/wordt nu anders want de Flame On komt er aan en dus is het nodig om een flink aantal kralensets te produceren.

Gelukkig heb ik Monique bereid gevonden om de kraam tijdens beide dagen samen met mij te delen... dat scheelt weer een boel stress. Verder heb ik de afgelopen tijd ook nog een paar leuke opdrachten gekregen.

After a radiosilence of more than 2 months there finally is some movement on this weblog again. I have been too busy with work, holidays and after that again a lot of work, leaving me with little time and energy to be very active in my studio. That is going to change now because Flame On is coming and I need to produce some new sets of beads to take with me.

Luckily Monique is willing to share my booth... which will save me from having a lot of stress.

I also had some lovely custom orders lately:

fleurige-bijtjes
Bijtjes op basis van het geboortekaartje om voor de nieuwbakken moeder een armbandje te maken.

Some little bee-beads based upon a birth announcement which will be used to design a bracelet for the young mother.

ketting-yolande
Ketting Yolande - Een ketting in grijs/paars tinten waarbij de glaskralen zijn aangevuld met bijpassende rocailles, zilverkleurige kraaltjes en een zilveren sluiting.

Binnenkort hopelijk een overzichtje van wat kralensets die ik afgelopen tijd gemaakt heb.

Necklace Yolande - For this necklace grey/purple shade lampwork beads are combined with matching seedbeads, silvercoloured beads and a sterling silver closure.

Hopefully soon I will be able to give a summary of beadsets I made lately
Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...