02 september 2012

Van oud naar nieuw...

Untitled
Net als vele anderen hebben ook wij door de jaren heen diverse meubels aangeschaft bij Ikea, o.a. een 2-tal leunstoelen. Persoonlijk vond ik ze helemaal niet mooi, maar ja mijn lief was een andere mening toegedaan en zelfs ik vind dat ze superlekker zitten.

Inmiddels hebben wij de stoelen al een aantal jaar in gebruik en zijn de hoezen al diverse wasbeurten verder. Eerlijk gezegd stond een nieuwe wasbeurt al een tijdje in de planning, werkelijk beschamend zo smerig als ze eruit zagen.  Toen ik dan ook afgelopen week op de maandagmarkt een kraam tegenkwam met de meest mooi meubelstoffen voor maar €15,00 de meter was de keuze snel gemaakt. Geen wasbeurt maar een nieuw hoes en dan niet zoals het origineel in 1 kleur maar een combinatie van stoffen.

Untitled

Omdat er niets mis was met de ritsen en de overige materialen heb ik beide hoezen uit elkaar gehaald en alles behalve de stof aan de buitenzijde hergebruikt.

Untitled

Zeg nou zelf mijn kleurige combizitting ziet er toch veel beter uit dan het origineel van ecrukleurig canvas en absoluut een stuk schoner ;)

Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...