24 augustus 2012

De magische wereld van miss Clara

Helaas hoe vluchtig is het intern soms... had ik een tijdje terug een ontzettend leuk en inspirerend filmpje op mijn weblog geplaatst met als hoofdpersoon miss Clara oftewel Claire Guiral, een Franse papierkunstenaar met een heerlijke fantasie, kom ik er net achter dat het filmpje inmiddels niet meer vertoond wordt. Het bewuste blogje is inmiddels uit mijn berichtenstroom verdwenen, want zonder dit filmpje was er van inspiratie weinig sprake meer.

Maar omdat ik haar werk zo jaloersmakend origineel en kunstig vind en dus het vermelden meer dan waard, toch maar weer een nieuw berichtje...ik zou zeggen oordeel zelf:




Dit zijn natuurlijk maar enkele voorbeelden, maar je vind nog veel meer op haar website en mocht je de Franse taal ook een beetje machtig zijn of willen uitbreiden... ze heeft ook een blog.

[het oude filmpje had ik oorspronkelijk overigens gevonden via Herzensart]Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...