22 augustus 2014

In de maak...

wip-littledolls



Het is hier één groot poppenfeest.



Een aantal grotere poppen zijn al klaar en wachten alleen nog op een wat uitgebreidere garderobe en momenteel zit ik midden in het ontwerpproces van een aantal kleinere popjes. Wat voor kleur oogjes geef ik ze en krijgen ze een pruikje of toch alleen maar een mutsje. Ga ik ze een lijfje met losse kleertjes geven of worden het knuffelpopjes met een zacht lijfje, alles is nog mogelijk.



Kortom een enorm leuk proces al was het alleen maar om iedere keer te zien hoe er onder mijn handen langzaam maar zeker een popje ontstaat met een geheel eigen karaktertje. Dat is iets waar ik zo intens van kan genieten!



wip-littledolls-2



Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...