19 juli 2012

Behind the fence

Behind the fence
Eindelijk weer een blogpost en wel om mijn nieuwste ketting te laten zien. De kralen had ik al een flinke tijd liggen, maar het kwam er op een of andere manier maar niet van er iets van te maken.

Dat komt grotendeels doordat ik kralen ben gaan maken simpelweg omdat ik met glas wilde werken en niet zoals een aantal van mijn glasvriendinnen die eerst sieraden maakten en hierdoor op gegeven moment met het vervaardigen van glaskralen in aanraking kwamen.

Ik ben dus van oorsprong geen "sieradenontwerpster" en heb daar dan ook weinig ervaring mee, waardoor ik maar steeds blijf steken bij vage ideeën over hoe ik mijn kralen zou willen verwerken.

Of zou het zijn zoals één van mijn vriendinnen me een keer zei... volgens mij wil jij een aantal stappen overslaan in het leerproces van sieraden maken en nu al dingen maken waar je de ervaring en kennis nog niet voor hebt. En daar kon ze best wel eens gelijk in hebben.

Ik heb dus voor mezelf besloten om maar eens gewoon te beginnen me het simpelweg maken van geregen kettingen en dat dan langzaam maar zeker uitbouwen. Uiteindelijk verdienen mijn kralen toch meer dan alleen maar mooi te mogen zijn in een laatje van mijn kralenkast en ook maken van die kralen heb ik niet van de ene dag op de andere geleerd.

Kortom ik ga de tijd nemen, wie weet waar dat toe leidt.Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...