02 mei 2011

Aanvulling op mijn Todo-lijst ✿ Addition to my Todo-list






Natuurlijk weet ik ook wel dat het bijna zomer is, wat zeg ik... door het weer van de laatste tijd kun jij bijna wel zeggen dat het zomer is... heerlijk en wat heb ik daar op gewacht. Maar toen ik vandaag de "Dream Coats" van Enlightened Platypus zag, zou ik bijna willen dat het weer winter was... want wat een ontzetten gave jassen, ik ben vooral weg van de One of a kind Forest Fairy Dream Coat - Upcycled Elf Couture en alhoewel het dus al weer een tijd geleden is dat ik mijn naai- en lockmachine gebruikt heb om kleding te maken, gaat dat nu absoluut weer gebeuren want ik ben van plan om voor de winter zelf een vergelijkbare jas te gaan maken. Dus dat wordt regelmatig de kringloopwinkels bezoeken op zoek naar truien, vesten en pullovers in herfstkleuren. Ik weet ook zeker dat dochterlief zou verklaren dat dit een mammajas is ;)

I know it's may and summer is right around the corner but discovering the Dream Coats by Enlightened Platypus could almost made me wish it would be wintertime again ... I love them, especially the One of a kind Forest Fairy Dream Coat - Upcycled Elf Couture and although it's been a while since I used my sewing- and overlockingmachine to make clothes, I am definately planning to make myself a coat like that for next winter, which means regular visits to the thriftstore because I'm on the lookout for secondhand sweaters, jumpers and pullovers in autumncolours. My daughter would definately state this to be a mummy-coat ;)Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...