06 mei 2011

Inspirational: kjoo / Maria Ribeiro

#486

Maria Ribeiro uit Portugal volg ik al een tijdje op Flickr. Ze maakt de meest fantastische sieraden die een combinatie zijn van gehaakte katoen en wolvilt. De laatste tijd maakt ze echter ook gebruik van andere materialen zoals leer en zilver. 't Is dat ik er nog zo ontzettend veel op mijn wensenlijstje staat, anders had ik vast al lang één van haar kettingen of armband om mijn nek of arm hangen.
Verder smullen kun je op haar Flickr-account of haar Etsy-winkeltje.

Maria Ribeiro from Portugalis is someone I have been following on Flickr for a while now. She creates the most wonderfull jewelry using a combination of cottoncrochet and woolfelting. Recently she also started to combine crochet with leather and even silver chains and happens my whistlist is already about a mile long, otherwise I surely would already have been wearing one of her gorgious necklaces or bracets.
Go and get inspired on her Flickr-account or Etsy.


#519Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...