20 juli 2013

Groen (t) vingers - een extraatje


De pompoen en indische kers staan volop te bloeien en de courgette komt er aan... wat een cadeautjes by Mariekuniek

Sinds ik van telefoon gewisseld ben deed ik weinig meer met foto-apss. Maar inmiddels heb ik instagram, instaframes en phonto herontdekt en ben niet meer te stuiten.

WhatsAppen met vriendinnetje Martine betekende al dat tekst werd afgewisseld met snel gemaakte foto's,  al was het maar om dingen duidelijk te maken. Inmiddels gaan er ook regelmatig gemixte beelden naar haar toe ;)

De beelden kun je ook weer delen met Flickr en vandaar uit ook weer met Blogger, waarschijnlijk kan het ook rechtstreeks, maar dit heeft vooralsnog mijn voorkeur. En omdat ik ook daarvan ook de apps op mijn telefoon heb is een blogje veel sneller geschreven. Zo handig, nog even en mijn laptoppie kan met pensioen.

Vandaar een extra Groen (t)e Vingers blogje, want toen ik daarstraks zag dat de pompoen en de indische kers zo prachtig staan te bloeien en dat ook de bloemen van de courgette staan te trappelen, kon ik het niet laten om mijn telefoon te laten multitasken ;)


Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...