08 juli 2013

Bloemenmandala


bloemen-mandala

De zomervakantie is gestart en voor mij noodgedwongen eerder dan voor de rest van mijn collega's van het onderwijs ondersteunend personeel. Afgelopen vrijdag liep ik op school namelijk een zweepslag van mijn linkerkuit op. Dus is het nu vooral nog grotendeels been omhoog en voorzichtig met de belasting ervan en dat terwijl op school mijn collega's de boel "vakantie-klaar" aan het maken zijn.

En ja dat ieder nadeel ook een voordeel heeft blijkt maar weer, een vakantie elders kon Bruin dit jaar niet trekken en in theorie heb ik nu dan ook rustig de tijd om te herstellen. Geen stress dus over hoe wij nu op ons vakantieadres moeten geraken, nu alleen het woord rustig nog in mijn woordenboek opnemen.

Om mijn collega's per e-mail toch nog op een persoonlijke manier een fijne vakantie te wensen, heb ik vanochtend met bloemen uit mijn tuin deze mandala gemaakt. En daar werd ik zelf dan weer heerlijk rustig van, een win/win situatie zullen we maar zeggen ;)

Fijne Vakantie!

Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...