06 september 2014

Knuffelkabouters en kleine popjes

Twee van de kleineren kopjes zijn inmiddels veranderd in knuffelkabouters. De bovenlijfjes en mutsjes zijn gemaakt van een vervilte lamswollen trui met gehaakte armpjes van een restant sokkenwol en voor het onderlijf heb ik katoenen jersey gebruikt. En aangezien de herfst nadert hebben ze allebei ook nog een bijpassend sjaaltje gekregen.



knuffelpopjes




Drie andere kopjes hebben allemaal pruikjes gekregen en omdat ik dat zo lief vind staan 2 paardenstaartjes. Op dit moment krijgen ze allemaal een lijfje met armen en benen waarvan ik de patroontjes allemaal zelf teken. Als dat klaar is kan ik gaan beginnen aan de garderobe...kortom voorlopig ben ik nog wel even bezig.



wip-littledolls-3Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...