05 november 2012

En de winnaar is...

winnaar-wk44

Nou eigenlijk is er niet één winnaar maar zijn het er dit keer twee. Dit omdat er ook deze week maar 2 reacties waren en ik het zo lastig vind om dan te kiezen. Daarbij heb ik ooit meerdere kaboutertjes gemaakt en kan er dit keer dus ook gemakkelijk  nog eentje extra weggeven. Als jullie mij even je adres mailen (mariekuniek at gmail.com) dan komen de kaboutertjes binnenkort jullie kant op.

En van wie ik ook nog de adresgegevens nodig heb is Laura, voor haar ligt hier namelijk nog steeds een setje kralen te wachten.

En die Moontje is toch zo'n geduldig persoontje ;) Nog niet eens een klein moppertje over het feit dat  haar pakje nog niet bij haar op de mat is gevallen, maar in plaats daarvan hier nog fijn ligt te liggen op de piano. Ik moet nog steeds even langs het postkantoor, maar door alle drukte op mijn werk vergeet ik dat steeds en ja omaatje post is het er vast niet mee eens als ik het floppie zonder die zegeltjes in de brievenbus zou droppen en een cadeautje met strafport is ook zoiets ;)

Welterusten voor zo direct...Pin It

1 opmerking:

  1. Oh, wat lief!
    Dank je wel, Marieke!
    Ik stuur je een mail met mijn adresgegevens.
    leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...