16 november 2012

Giveaway week 46

giveaway-wk46

Deze week geef ik één van mijn speldenkussentjes weg... Wolleke 05 en ik heb het eens even nagezocht, maar waarschijnlijk ook gemaakt in 2005. Het houten bakje is beschilderd met acrylverf en het kussentje gemaakt van naaldvilt.

Je kunt mee kunt doen een reactie op dit blogbericht achter te laten en dat kan tot vrijdagochtend 12.00u (europese tijd). Aan het eind van de dag kun je dan niet alleen zien wat ik dan weer weggeef, maar dan laat ik ook meteen weten wie de gelukkige winnaar van de vorige week is.

winnaar-wk45

Nicolle kun je mij je adresgegevens even mailen? Dat kan naar mariekuniek at gmail.com (natuurlijk wel even spatie at spatie vervangen voor alleen een @)

Fijn weekend!



Pin It

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat super! Ik ben zo blij, ga je direct mijn gegevens sturen. Al heb je die volgens mij nog wel van het forum. Jippie Jippie Jippie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mariek, super bedankt voor de mooie kralen. Wat heb je er een feestje van gemaakt! Alleen al van de envelop werd ik helemaal blij! Super bedankt! Knuffel Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...