03 november 2012

Nieuw bureaublad voor oktober

Genine-oktober

Ondanks dat ik reuze blij ben met mijn computertje is de zwarte buitenkant me eigenlijk een doorn in het oog. Wat zou het fijn zijn om die een "opknapbeurtje" te geven en te voorzien van een leuk kleurtje. Omdat ik het toch niet aandurf om deze te bewerken met al die belangrijke elektronica die er in zit, beperk ik met tot het opleuken van mijn bureaublad.

In het verleden heb ik dan ook met enige regelmaat digitaal geklust om een leuk achtergrondje te fabriceren. Helaas ontbreekt het me vandaag de dag vaak aan tijd om dit zelf te doen en hoe fijn is het dan dat er op het internet altijd wel iemand zo creatief is om dat voor je te verzorgen. Al enige tijd ben ik fan van het werk van Genine en zij is dan ook degene die er iedere maand steevast voor zorgt dat mijn desktop weer voorzien kan worden van een ontzettend gave en originele achtergrond.Pin It

2 opmerkingen:

  1. Jee wat leuk dat je dat doet! Ik zal snel bij Genine gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,

    Ja dat moet je zeker eens doen, echt haar werk is om van te smullen. Een print van haar staat dan ook nog steeds op mijn verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...