15 november 2012

♡ LIEFDE ♡

boom

LIEFDE
De dingen hebben soms eenzelfde naam:een lichte kus, elkaar verwilderd bijten,
zacht mokken, blindelings met huisraad smijten,
vreemd het valt alles onder liefde saam.

Wie liefheeft en daar langzaam aan gewent,
ontdekt verbijsterend achter maan en rozen
het kleine strijdperk van twee tomelozen,
waar men elkaar om beurten tart en temt.

Eerst zacht van zin, later snel uitgestoeid,
elkander prikkelen, dan ronduit haten
en ouder wordend: zacht weer en vermoeid.

Zo gaat het ons, misschien in milder mate...
Twee slingerplanten in een wilde groei,
die ondanks alles elkaar niet verlaten

~Max Dendermonde~


Wat gaat de tijd toch snel... 27 jaar geleden gaven mijn Lief en ik elkaar het ja-woord en nog steeds zijn wij verslingerd aan elkaar.

♥♥♥ Pin It

1 opmerking:

  1. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie saampies! Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en nog zo vaak zo verliefd op elkaar! Zucht... ik hoop dat ik dat gevoel met mijn lief ook nog heel lang mag hebben!
    Van harte gefeliciteerd, Marieke&Man!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...