09 november 2012

Giveaway week 45

giveaway-wk45

Het cadeautje voor deze week is een setje platte kraaltjes, gemaakt met reactiefrit. De bovenkant van de kraaltjes heeft extra versieringen en aan weerszijde zijn ze voorzien van druppeltjes. Een leuk setje om met andere kraaltjes te verwerken tot een armband of ketting dacht ik zo.

Omdat ik vond dat een weekend misschien wat kort dag is om te reageren en het voor mij uiteindelijk ook veel leuker is als er meer mensen reageren, heb ik besloten dat je mee kunt doen tot vrijdagochtend 12.00u (europese tijd). Aan het eind van de dag kun je dan niet alleen zien wat ik dan weggeef, maar dan laat ik ook meteen weten wie de gelukkige winnaar is.

Fijn weekend allemaal! Pin It

5 opmerkingen:

  1. Ja!! Kraaltjes win ik wel graag hoor!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf deze week niet weer mee te doem omdat ik dat lieve kaboutertje al won. Maar ik zal wel reclame voor je maken op mijn blog, Marieke!
    Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariek, van deze super mooie kralen kan ik vast een heel mooi sierraad maken, ik kom heel graag in aanmerking voor dit setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn leuk ik doe graag mee!!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch maar weer proberen want ik vind ze erg mooi
    Groetjes ineke been

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...