02 november 2012

Giveaway week 44

giveaway-wk44

Deze week wil ik bovenstaand kaboutertje weggeven. Je kunt het op een tas naaien, er een speldje achterop naaien zodat je een broche krijgt, aan een speen vastmaken zodat hij minder snel zoekt raakt of er misschien een sleutelring aan bevestigen. Wil je dat laatste, laat het me dan weten dan stuur ik er een "sleutelring" bij.

Wil je er voor in aanmerking komen, laat dan een berichtje achter op mijn blog. Alleen reacties die op mijn blog geschreven worden dingen mee. Dus lees je dit bericht op Facebook dan is het zaak toch even te reageren op mijn "Blogger-blog".

Je kunt reageren tot maandagochtend 12.00u (europese tijd) en aan het eind van de middag laat ik dan weten wie de gelukkige winnaar is. Pin It

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...